English العربیه
اسفند ۰۴, ۱۳۹۷
تمدید گواهینامه های ایزو کسب شده شرکت آرپانوش – ایستک
تمدید گواهینامه های ایزو کسب شده شرکت آرپانوش - ایستک

استانداردهای ISO  به‎عنوان استاندارد تحول سازمانی و بهبود وضعیت اجتماعی سازمان از جمله مدل‎های اجرایی مهمی هستند که در سطح  سازمان‎های تولیدی به کار گرفته شده و امروزه از ضروریات و جزء لاینفک سازمان‎ها به شمار می‎آیند.

در راستای رعایت الزامات استانداردهای ISO  توسط گروه تولیدی و صنعتی آرپانوش، شش گواهینامه‎ی این مجموعه مورد ممیزی مراقبتی قرار گرفتند و برای بار دیگر تمدید شدند. علاوه بر تمدید، دو استاندارد ISO9001و ISO14001نیز با ویرایش جدید ۲۰۱۵ در سازمان پیاده‎سازی شده و صدور گواهینامه از سوی شرکت   TÜV InterCertدر این خصوص  صورت پذیرفته است.

استانداردهای جاری و گواهینامه‎ی اخذ شده توسط شرکت آرپانوش به شرح زیرند:

ISO9001:2015استاندارد سیستم کيفيت

 ISO 14001:2015: استاندارد سیستم مدیریت زیست‎محیطی

 BS OHSAS18001:2007: استاندارد سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه‎ای

 ISO10002: استاندارد سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان

 و ISO22000:2005: سیستم مدیریت ایمنی در صنایع غذایی و گواهینامه HACCP:

بیشتر سازمان‎هایی که در حوزه‎ی زنجیره‎ی غذایی فعالیت می‎‌کنند تمایل دارند تا به مشتریان خود اطمینان دهند که محصولاتشان از ایمنی و سلامت لازم برخوردار است. لذا جهت اثبات ادعای خود مطابق با یک الگوی جهانی گام برمی‎دارند، در این راستا شرکت «آرپانوش» با استقرار سیستم مدیریت ایمنی در صنایع غذایی کلیه مخاطرات ایمنی در تمامی مراحل فرآیندهای خود را شناسایی و کنترل کرده تا محصولی سالم و با کیفیت در اختیار مشتری قرار دهد.

همچنین این شرکت با استقرار نظام HACCPکه یک سیستم مدیریت ایمنی غذا و پیشگیرانه تلقی می‎شود که کلیه خطرات (میکروبیولوژیکی، فیزیکی و شیمیایی) و نقاط بحرانی را در طول زنجیره تولید، عرضه و مصرف شناسایی کرده و خطرات احتمالی را که در طول فرآیند تولید سلامت مواد غذایی را تهدیدکرده به دقت مورد اندازه‎گیری قرار می‎دهد.

این مجموعه‌ی تولیدی نهایت تلاش خود را به کار برده تا همواره در سایه‎‎ی گواهینامه‎های اخذ شده در راستای تولید محصول باکیفیت و سلامت محور گام بردارد.