English العربیه
فروردین ۰۱, ۱۳۹۸
پیام نوروزی مدیرعامل شرکت ایستک
پیام نوروزی مدیرعامل شرکت ایستک

بسم الله الرحمن الرحيم
یا مقلب القلوب و الابصار
یا مدبرالیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال
حول حالنا الی احسن الحال

آمدن نوروز و آغاز فصل بهار نشانگر لطف همیشگی پروردگار و مهربانی مکرر طبیعت است، زمین شکسته از سرما دوباره جان می‌‎‎گیرد و شاخه‎های خشک به رویش جوانه‎ می نشینند و در این تماشا اگر ظاهر بهار را که فصل نو شدن است، در کنار باطن آن قرار دهیم، حقایق عالم هستی آشکار می‎شود؛ بهار یادآورتأسی و پیروی از طبیعت در شروع دوباره و نو شدن است.

خداوند کریم را شاکریم که در سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی نام ‎گرفته بود تمامی تلاش و همت خود را در گروه سرمایه‎گذاری ایستک به کار بستیم تا همچون همیشه خدمتگزار صدیق مردم شریف ایران اسلامی باقی بمانیم. در سال گذشته علیرغم مشکلات و موانع متعدد در عرصه‎ی تولید و اقتصاد از سختی‎های مسیرپیشرفت و توسعه هراسی به دل راه ندادیم و گام‎هایمان استوار ماند. تکمیل پروژه‎ی ساخت کارخانه‎ی «ژینانوش روژهلات» که یکی از بزرگترین واحدهای صنعتی تولیدکننده عصاره مالت و کنستانتره میوه در کشور به شمار می‌آید و از عظیم‎ترینسرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی در حوزه صنایع تبدیلیکشاورزی در استان محروم کردستان است گواهی بر صحت ادعای ماست. امید که از این پس نیز این روند رو به رشد ادامه یابد و در سال پیش رو با افتتاح این واحد تولیدی و صنعتی و راه‎اندازی خط تولید آبمیوه‎های طبیعی و عصاره‎ی ‎مالت برگ زرین دیگری بر کتاب خدمتگزاری گروه شرکت‎های تولیدکننده‏ی ایستک افزوده شود.

تمام تلاش ما در سه واحد تولیدی و صنعتی «آرپانوش»، «خورشیدزریوار» و «ژینانوش روژهلات» بر این است تا با بهره‎گیری از نیروی انسانی کارآمد و با تجربه، استفاده از کلیه منابع و امکانات موجود و ارتقای ساختار مدیریتی به گونه‎ای عمل کنیم تا رضایتمندی ذینفعان و توسعه مشارکت عمومی در راستای اهداف و برنامه‎های گروه سرمایه‎گذاری ایستکتحقق یابد. به یاری خداوند امید دارم که در سال جدید اینمسیر تعالی با سرعتی بیش از پیش طی شود و در عرصه‎ی ملی و فراملی افتخارات تازه‎ای را رقم بزنیم و ناممان در سایه‎ی اعتبار وطن بلندآوازه شود.

با تبریک و تهنیت فرا رسیدن این جشن زیبای باستانی، تاکید می‎کنم که از یاد نمی‎بریم در کنار شما و با حمایت شما جان گرفتیم و اگر امروز اعتبار و جایگاهی به دست آورده‎ایم از برکت حضور و پیشتبانی شماست. در سال پیش رو با اتکا به همت و غیرت کارکنان سختکوش گروه شرکت‎های تولیدکننده‎ی ایستک، در کنار تمام مردم برای پشت سر گذاشتن سختی‎ها و پیشرفت ایران اسلامی سعی خود را بیش از همیشه به کار می‎بندیم. امید که این خاک همیشه استوار و امن بماند و با گام‎های محکم در کنار هم و به همت هم در راه رونق و آبادانی‎اشقدم برداریم.

انور روزچنگ

مدیرعامل- بهار۱۳۹۸