English العربیه
اسفند ۱۹, ۱۳۹۸
پیام نوروزی مدیرعامل گروه ایستک
پیام نوروزی مدیرعامل گروه ایستک

 

 

 

بهار نماد و جلوه گاه اراده الهی در باز آفرینش طبیعت است و نوروز طلیعه این دگرگونی شگرف و پیامی است به آدمی برای از خود رستن و به او پیوستن. این جشن باستانی میراث ارزشمند نیاکان فرهنگ پرور ماست. روزی که بهار، باز آفریده می شود و روز رویش مجدد طبیعت، روز استشمام عطر ماندن و بقاء و سرانجام نوروز، گاه تحول و دگرگونی است.
حمد و سپاس پروردگار منان را که در سایه الطاف بیکرانش خانواده بزرگ ایستک توانست با سعی و تلاش بی وقفه برای رسیدن به اهداف عالیه خود در جهت حمایت از کار و سرمایه ایرانی، رونق تولید و ارتقاء خدمت رسانی به آحاد جامعه به عنوان محور اصلی و اساسی فعالیت های خود گام های بلندی بردارد.
سال ۱۳۹۹ را در حالی آغاز می کنیم که در سال گذشته به یاری خداوند متعال و همت عزیزان صدیق و زحمتکش و کارگزاران گرانقدر سراسر کشور، شاهد دستاوردهای قابل توجهی در تکمیل پروژه های آبمیوه های طبیعی و کنستانتره و تولید مالت و راه اندازی چاپخانه مجهز برای رفع نیاز داخلی بوده ایم و امید که از این پس نیز روند رو به رشد ادامه یابد. ما برآنیم تا با بهره گیری از نیروی انسانی کارآمد و باتجربه و با استفاده از کلیه منابع و امکانات موجود، ارتقاء ساختار تولیدی و مدیریتی و گسترش آگاهی در جهت توسعه سلامت نوشیدنی کشور به گونه ای عمل نماییم تا سطح رضایتمندی مشتریان گرانقدر در ارتقاء اهداف و برنامه های مجموعه تحقق یابد و با یاری خداوند در سال جدید این سیر تعالی با سرعتی بیش از پیش طی شود.
امید است که سال آتی، سالی توام با ثبت توفیقات بیشتر در ارائه خدمت به مردم این دیار و سالی پر از صفا و مودت در پرتو عنایات و برکات الهی برای همه تلاشگران بی ادعا باشد و این تلاشها در راستای دستیابی، حفظ و ارتقای جایگاه برتر کشور، افزایش کیفیت و رضایتمندی عزیزان پیگیرانه ادامه یابد.
حلول موسم خجسته بهاران و فرخنده نوروز نیاکان را بر شما تهنیت عرض نموده و زیباترین ایام و نیکوترین فرجام را برایتان آرزومندم.

انور روزچنگ
مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره
شرکت های گروه ایستک
بهار ۱۳۹۹