English العربیه
اسفند ۰۴, ۱۳۹۷
شرکت آرپانوش (ایستک) بار دیگر موفق به کسب گواهینامه‏ ی استانی رعایت حقوق مصرف‎کنندگان شد
شرکت آرپانوش (ایستک) بار دیگر موفق به کسب گواهینامه‏ی استانی رعایت حقوق مصرف‎کنندگان شد

بر اساس آیین‎نامه اعطای گواهینامه‎های استانی رعایت حقوق مصرف‎کنندگان، عملکرد سال ۱۳۹۵ شرکت تولیدی «آرپانوش» (ایستک) مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و به استناد مصوبه‎ی کمیته‎ی فنی مستقر در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان، این گروه تولیدی موفق به دریافت گواهینامه‏ی استانی رعایت حقوق مصرف‎کنندگان شد.

در مراسم اعطای این گواهینامه‎ها، فرهاد دلق‎پوش، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان از فعالیت بیش از ۳ هزار واحد تولیدی فعال در مناطق مختلف استان خبر داد و تصریح کرد واحدهای منتخب به  دلیل رعایت استانداردهای کیفی، تعادل در روند نرخ‎گذاری محصول و رعایت حقوق مصرف‎کننده در زمره‎ی بهترین‎ها درآمده‎اند.

این اولین بار نیست که گروه تولیدی آرپانوش موفق به دریافت این گواهینامه می‎شود؛ پیش از این در سال‎های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴ نیز گواهینامه‎ی رعایت حقوق مصرف‎کنندگان نصیب این گروه تولیدی شده بود. رعایت استانداردهای داخلی و جهانی، التزام  به حمایت از حقوق مصرف‎کنندگان و تولید محصول باکیفیت از جمله مهم‎ترین خط‎مشی‎های گروه تولیدی ایستک است که در طی تمام سال‎های حضور در صحنه‎ی تولید به آن‎ها وفادار مانده است.